Wie niet op tijd klaagde over de box 3-belasting krijgt definitief geen cent terug.
Den Haag, donderdag, 25 juni 2026.
De Hoge Raad beslist dat niet-bezwaarmakers hun geld kwijt zijn. Dat scheelt de overheid miljarden euro’s. Een bittere pil voor honderdduizenden spaarders.